aankomst Venetië

6 september 2014 - Piraeus, Griekenland

Nadat we gisteren waren ingecheck bij van der valk op schiphol stonden pa en ma ons al op te wachten.

Harry en Jenny waren ook nog gekomen en hebben we met z, n alle een hapje gegeten.

Vanmoren om kwart voor 5 ging de wekker, we werden om half 6 opgehaald met een busje, mensen achter ons in de bus gingen naar Brazilië, pa was helemaal in de veronderstelling dat we in het zelfde vliegtuig zaten dus op de vroege morgen al wel gelachen na veel uitleg werd het duidelijk.Bij aankomst in Venetië was het 16 graden dus daar waren we lekker mee opgeschoten maar gelukkig na de mjddag schijnt de zon.

Na alle incheck procedures waren we om 12 uur aan boord en ja 3x raden wat Frits het eerste wilde doen , natuurlijk lekker eten.

We hadden besloten de volgende ochtend Venetië in te gaan, savonds zaten we nog een borrel te doen toen de barvrouw vroeg wat we de volgende morgen gingen doen, nou lekker venetie in , nou zei ze de boot gaat vannacht varen, ik dacht die maakt een grapje maar nee het was echt waar!

Boos en met een knoop in m, n maag gingen we naar bed, dus de volgende dag eerst maar reisburo gemaild en je snapt dit krijgt een vervolg.

Dus 2 dagen op zee, prachtig weer en veel vertier, savonds veel muziek en dansgelegenheden.

Vanmorgen in pireus aan gekomen om 7 uur,28 graden en na ons ontbijt in de hopp on hopp off bus voor pa en ma erg fijn want lopen is voor beide niet zo aan de orde.

Nu heerlijk op terras onder de akropolis.