prive chauffeur dagje touren

11 september 2014 - Napels, Italië

Toen we uit mykonos vertrokken was het savonds white pary,dus gehuld in het wit want we zijn gek op thema feestjes!!daar aangekomen krijgt iedereen nog een fluorisende ketting en het feest is compleet.we hebben al een favoriete barkeeper uit de plilipijnen,we proberen hem te strikken om met ons mee te gaan maar helaas.

Om 8 uur varen we de haven van napels binnen,ik had thuis al een prive chauffeur geregeld dus nu maar hopen dat hij er ook staat.We gaan bij het eerste de beste koffie zaak zitten en bellen de chauffeur,hij is onderweg dat is weer goed geregeld.Met een busje gaan we op pad met Mike de chauffeur.Hij gaat ons langs wat mooie italiaanse plaatjes brengen , we rijden als eerste naar sorrento, echt helemaal de bergen in en aan de kust,super mooie plaats , na een bakje koffie wil vaders door de winkelstraat,geen idee wat er gebeurt is want dit heb ik hem nog nooit horen zeggen maar we gaan op zoek naar italiaanse matjesschoenen.

Maar al snel wordt ons verteld dat de zomer collectie niet meer in de winkel ligt dus zonder schoenen verlaten we sorrento.

We rijden naar positano een rustiek plekje aan de kust,langs de berg

1 richtingsverkeer omdat de weg erg smal is.

Op de terug weg krijgen we een bui regen maar als we bij de boot aan komen is het gelukkig al weer droog.

Savonds gaat ma al vroeg naar bed , deze dagen hakken er toch wel in , pa gaat met ons nog even mee biertje drinken en jawel het is western avond, we zijn niet verkleed maar ze geven linedance les.