rome

12 september 2014 - Civitavecchia, Italië

Vanmorgen om 7 uur schuiven we de haven van civitavecchia binnen ,70 km van Rome, deze havenplaats is net de botlek,dus we gaan met de shuttle bus naar het eind van de haven, pa en ma blijven aan boord,een beetje energie sparen voor morgen.

We lopen naar het statFrits wordt nog gestrikt voor een dansje door het animatie team,en na een biertje en wijntje gaan we lekker slapen.

We lopen naar het station en met een uurtje zijn we in Rome, toevallig zijn leonie en sander hier een weekje op vakantie dus we hebben afgesproken op het station,maar bij aankomst is dit zo immens groot dat we gaan bellen ik sta bij de mc Donald zegt frits tegen leonie,ja er blijken wel 4 mc donalds te zijn en het wemelt er van de mensen , maar naar een half uurtje hebben we elkaar toch gevonden.

Sander en leonie zijn hier al een paar dagen en hebben de stad al verkend met gids dus voor ons super makkelijk,we lopen in een paar uur tijd alle high light af , eten gezellig spaghetti en een echt italiaans ijsje.Bij het colluseum gaan we op de metro terug naar de trein want we mogen de boot niet missen , maar wat was het gezellig, en geweldig mooi weer.

1. Alex & Simona:
    13 september 2014
    Gezellig dat jullie elkaar toch hebben gevonden